ADIC streeft naar een kwaliteitsvol aanbod


Als je vragen, opmerkingen of klachten hebt, dan mag je je steeds wenden tot onze medewerkers.
Zij proberen om samen met jou tot een oplossing te komen en indien nodig of gewenst kunnen ze de rest van het team betrekken.
Is het onduidelijk welke medewerker je best aanspreekt? Dan kan je contact opnemen met de kwaliteitscoördinator van ADIC.
Blijft het antwoord ontoereikend? Neem dan contact op met de directie van ADIC of met de onafhankelijke ombudsdienst voor de Geestelijke gezondheidszorg.

Kwaliteitscoördinator ADIC
Mia Geuens
03/206 70 78 (telefonisch bereikbaar op dinsdagen)
Mia.Geuens@adicvzw.be

Directie ADIC:
Mieke Beirinckx
03/206 70 71
Mieke.Beirinckx@adicvzw.be

Ombudsdienst Geestelijke gezondheidszorg:
https://oogg.be/
info@oogg.be 
Ombudspersoon:
Peter De Clercq
0485/54 81 43
peter.de.clercq@oogg.be